Jaký máte "obchodní model" či "plánovaný přístup" v situaci, kdy zde bude registrováno cca 20,000 uživatelů?
Je to možná v tuto chvíli naprosto "nepodstatný" dotaz, nicméně za posledních 5 měsíců, kdy zde přibylo cca 1500-2000 nových uživatelů, tak mám za naprosto prokázané, že pohotové reakce adminů na toto přímou úměrou reagují a již nejsou nadále v řádech "jednotek minut" ale spíše "desítek minut - až hodin".. Jste vůbec schopni ustát během 3měsíčního období nával cca 100.000 uživatelů a z toho vyplývající cca 1.000.000 aukcí?
mé dotazy jsou tak impertinentní, neboť neustále nezaznamenáváme jakékoliv dotazy na vystavené předměty - a co je horší, ani se nezobrazují skrze Google - tak kdo je má pak hledat? Na druhou stranu, jen totálně naivní prodejce si může myslet, že Auktiva při stovkách tisíc aukcí bude neustále veškeré náklady na své IT, clustery a připojení do netu hradit jen z nějaké pofidérní provize za zveřejňování reklamních bannerů... takže jaký obchodní model vlastně můžeme očekávat??