od CrayXMP » 08 úno 2012 12:26
Tak jsem se asi předčasně mýlil, že s ním už nebude žádná komunikace.. dostali jsme email od supportu e-shopu (viz níže). To už mě fakt tak vytočilo, že jsem tomu parchantovi zavolal, co si to vůbec dovoluje (jeho tvrzení jsou totálně mimo, zásilka odesla na správnou adresu i se správnými díly).. a ten %%"!_)(!%$! mi nejenom do telefonu začal spílat, co jsme to "za sráče, kteří všechno zase pokurvili". .ale ještě, at držím hubu, že nemá čas řešit kraviny a nebo si k nám přijede, si to vyřídit.. - a típl dvakrát telefon.. no kdyby byla možnost si na něj počkat s policií, tak ho tak vyprudím, aby opravdu přijel a dostal "přes hubu"..
Dobrý den, jen se chci zeptat- Poslání zásilky by mělo bít na adresu, jenž je uvedena na žádosti o koupi produktu jenž jste mi jako přílohu ke kontrole zaslaly! Ovšem proč je zásilka na jiné adrese!!! nechápu.
číslo:DR00046775779X
nehledě jsem hovořil i s Panem Kovaříke a pro jistoto jsem si poslechl hovor , který je uložen v databázi, a je jasné nejen stížnost na mne, to nevadí!!
ale jasné, jak činila objednávka!!
1x LCD panel-rámeček, nabízeli jste i pover buton na dell 620 i přes požadavek že tento nechce pan Kovařík, ale jen poslat ten rámeček, jenž je prioritou a hlavně pro hdd tu kritku. kterou budete muset objednat, zmínka je i v hovoru o jakési použitém tohoto dílu.
Suma sumárum!!
1.Poslali jste to na jinou adresu i přesto že Vám ji nikdo nedal a je uvedena ta co je v registraci na mne!, a ta co je i ve vašem poslaném meilu jako potvrzení se souhlasem s objednávkou a adresou!!!!
2. Přesto jste poslaly díl o který není zájem-pover buton na dell 620 a né na díl 630
3.Stejně ste si to udělali jak chtěli, včem tu je tedy stále problém, Takže znova!!!
1x LCD kryt je prioritou a stejně je to někde v hajzlu!!! Proč Muj tel: 606136084