Auktiva.cz Můj účet Prodat Uživatelé Nápověda

Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Pojďte si povídat...

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod AVL68 » 06 úno 2012 21:13

CrayXMP píše:...Pokud bude ojednávka poškozená, odstoupím od kupní smlouvy s náhradou v celkové ceně k vymoci se nákladům k reklamaci...

To mě připadá, jako by si připravoval "půdu", pro budoucí slevu nebo něco podobného. Vždyť škrábanec (byť neznatelný) se vždycky najde. Asi Vás čekají kromě nadávek, i další potíže. :(

A co tak využít jeho obav a odepsat mu něco ve smyslu: Protože České pošta není schopná zajistit splnění vašich náročných požadavků ohledně přepravy, jsme nuceni odstoupit od prodeje. Chceme tím předejít vašemu zklamání. Děkujeme za pochopení... :lol: :lol: :lol:

Jo - a tomuhle "pánovi" bych rozhodně zboží neposílal na dobírku.
AVL68


 
Příspěvky: 525
Registrován: 22 kvě 2011 21:54

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod drndula » 06 úno 2012 21:18

Není to dokonce žena? Má takový něžný slovník. :D
Uživatelský avatar
drndula


 
Příspěvky: 118
Registrován: 02 črc 2011 14:57

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod CrayXMP » 06 úno 2012 22:02

AVL68 píše:
CrayXMP píše:...Pokud bude ojednávka poškozená, odstoupím od kupní smlouvy s náhradou v celkové ceně k vymoci se nákladům k reklamaci...

To mě připadá, jako by si připravoval "půdu", pro budoucí slevu nebo něco podobného. Vždyť škrábanec (byť neznatelný) se vždycky najde. Asi Vás čekají kromě nadávek, i další potíže. :(

A co tak využít jeho obav a odepsat mu něco ve smyslu: Protože České pošta není schopná zajistit splnění vašich náročných požadavků ohledně přepravy, jsme nuceni odstoupit od prodeje. Chceme tím předejít vašemu zklamání. Děkujeme za pochopení... :lol: :lol: :lol:

Jo - a tomuhle "pánovi" bych rozhodně zboží neposílal na dobírku.


To je dobrá odpověd... tu bych si s dovolením rád schoval pro příštího kretena :).. já nevím, jestli to z toho všeho vyplynulo, ale zákazník nám nic neplatil dopředu, jen si zaklikl v eshopu nějaké položky, dopsal tam tu poznámku - a zbytek korespondence jsem zde uvedl.

objednávku jsme mu pochopitelně zrušili.. at si jde stěžovat třeba na Idnes, jen mě mrzí, že neznáme ty jeho tzv. "zákazníky".. s chutí bych jim poslal ty jeho emaily, aby ocenili, jakého skvělého a úžasného dodavatele mají
CrayXMP


 
Příspěvky: 410
Registrován: 08 črc 2011 21:15

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod CrayXMP » 06 úno 2012 22:04

drndula píše:Není to dokonce žena? Má takový něžný slovník. :D


asi bude.. je tam i podepsaná jako "Amelie" a i některé slovesné tvary jsou v příslušné osobě.. ale o to je to horší!!!!
CrayXMP


 
Příspěvky: 410
Registrován: 08 črc 2011 21:15

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod vpdiablo » 06 úno 2012 22:23

Zde opravdu není co řešit, objednávku vystornovat, dotyčnému napsat, že vzhledem k dodacím lhůtám které si sám nastavil a zboží které si sám naskladnil, jelikož nikde není uvedeno že zboží je skladem, nejsme schopni vyhovět jeho náročným poožadavkům, emaily schovat pro případ že by si stěžoval centrale DELL. Jsou lidi kteří jsou schopní všeho jen aby ukojili svoje EGO za to, že nebylo pojejich.
Email bych dl na blacklist až později, abych si mohl schovat jeho další ukázkovou komunikaci pro případný spor. Jak říkám někteří jsou schopní všeho.
Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody.
Uživatelský avatar
vpdiablo


 
Příspěvky: 581
Registrován: 25 čer 2011 20:16

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod AVL68 » 06 úno 2012 22:29

CrayXMP píše:...ale zákazník nám nic neplatil dopředu, jen si zaklikl v eshopu nějaké položky, dopsal tam tu poznámku...

Nabízí se otázka, zda chtěl(a) vůbec koupit. Nebyl(a) to jen provokatér(a)? Takový ten přiblblý srandista, co neví, co s volným časem. :x

A taky ta náhoda třech zákazníků, pro které v ten samý okamžik potřebuje honem stejný náhradní díl. ;)
AVL68


 
Příspěvky: 525
Registrován: 22 kvě 2011 21:54

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod CrayXMP » 07 úno 2012 00:41

no je to už fuk, jen jsem se chtěl podělit o "zážitek", že to nejsou vždy parchanti prodejci, kdo by zasloužil zastřelit.
CrayXMP


 
Příspěvky: 410
Registrován: 08 črc 2011 21:15

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod CrayXMP » 08 úno 2012 00:44

tedy, LIDI.. nečekal bych to naprosto vůbec, ale v souvislosti s daným problémem se mi ozval během dopoledne tzv. "zákazník daného prodejce". Hned z prvních pár vteřin rozhovoru bylo patrné, že on by zkrátka podobnou komunikaci nestvořil.. údajně mu jeho "dodavatel" nějakým způsobem sdělil, že je problém s dodací lhůtou od "dodavatele" (nás). nic bližšího. byl velmi překvapen a nepříjemně zaskočen, když jsem jej seznámil s tím, jak neskutečně vulgární a arogantní jeho dodavatel je - prý to má cosi společného s jeho aktuální rodinnou situací, jinak je "prý naprosto skvělý chlap".. (nekomentuji)..

připadá mi osobně naprosto zcestné, aby tak opravdu inteligentní a charismaticky se vyjadřující člověk na telefonu nadále oslaboval svoji obchodní pozici tím, že hájí takového opravdu neskutečného "bastarda" - to co ten člověk - navíc zřejmě ZENA - napsal(a) se vymyká veškerému racionálnímu uvažování a případnému "pochopení" pro situaci nouze. A oni si přesto za ním stoprocentně stojí.. no na to již není žádné další reakce.
CrayXMP


 
Příspěvky: 410
Registrován: 08 črc 2011 21:15

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod CrayXMP » 08 úno 2012 12:26

Tak jsem se asi předčasně mýlil, že s ním už nebude žádná komunikace.. dostali jsme email od supportu e-shopu (viz níže). To už mě fakt tak vytočilo, že jsem tomu parchantovi zavolal, co si to vůbec dovoluje (jeho tvrzení jsou totálně mimo, zásilka odesla na správnou adresu i se správnými díly).. a ten %%"!_)(!%$! mi nejenom do telefonu začal spílat, co jsme to "za sráče, kteří všechno zase pokurvili". .ale ještě, at držím hubu, že nemá čas řešit kraviny a nebo si k nám přijede, si to vyřídit.. - a típl dvakrát telefon.. no kdyby byla možnost si na něj počkat s policií, tak ho tak vyprudím, aby opravdu přijel a dostal "přes hubu"..

Dobrý den, jen se chci zeptat- Poslání zásilky by mělo bít na adresu, jenž je uvedena na žádosti o koupi produktu jenž jste mi jako přílohu ke kontrole zaslaly! Ovšem proč je zásilka na jiné adrese!!! nechápu.
číslo:DR00046775779X
nehledě jsem hovořil i s Panem Kovaříke a pro jistoto jsem si poslechl hovor , který je uložen v databázi, a je jasné nejen stížnost na mne, to nevadí!!
ale jasné, jak činila objednávka!!
1x LCD panel-rámeček, nabízeli jste i pover buton na dell 620 i přes požadavek že tento nechce pan Kovařík, ale jen poslat ten rámeček, jenž je prioritou a hlavně pro hdd tu kritku. kterou budete muset objednat, zmínka je i v hovoru o jakési použitém tohoto dílu.
Suma sumárum!!
1.Poslali jste to na jinou adresu i přesto že Vám ji nikdo nedal a je uvedena ta co je v registraci na mne!, a ta co je i ve vašem poslaném meilu jako potvrzení se souhlasem s objednávkou a adresou!!!!

2. Přesto jste poslaly díl o který není zájem-pover buton na dell 620 a né na díl 630

3.Stejně ste si to udělali jak chtěli, včem tu je tedy stále problém, Takže znova!!!
1x LCD kryt je prioritou a stejně je to někde v hajzlu!!! Proč Muj tel: 606136084
CrayXMP


 
Příspěvky: 410
Registrován: 08 črc 2011 21:15

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod www.pojezdy.eu » 08 úno 2012 16:56

Zda se mi to, nebo je ten text z nejakeho automatizovaneho prekladace z ciziho jazyka? Takhle snad nepisou ani mene vzdelani...
> Moje stránky o mašinkách > X < Užij si život, stejně ho nepřežiješ <
www.pojezdy.eu


 
Příspěvky: 114
Registrován: 25 srp 2011 20:37
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Kecárna

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron