zdedoalt píše:Další možnost je rabat při dosažení určité cenové hranici, běžne používám na našich burzách slevu např 10% u nákupu nad 1000kč. a podobně , každý prodejce na svou hranici podle sortimenti jinde. mám pocit že i u Aukra bylo něco podobného.Byla by možnost od měnit pravidelné odběratele a motivovat je slevami za dosažení nějaké hranice kumulativního prodeje.
s tím se bohužel nemůžu ztotožnit.. pak bychom se mohli čistě hypoteticky dostat do situace, kdy vyprodáváme naprosto neupotřebitelné a vyřazené zboží ze skladu našich klientů .. člověk se tam nakliká na těch díle cca 200 Kč + úplně nový laptop v hodnotě 15.000 kč a bude chtít z celého nákupu slevu 10 %?? My na tom jen proděláme, nehledě na to, že pak nebudeme schopni klientovat ani odůvodnit, proč se vlastně jeho díly prodaly tak lacině a na jakém základě. A tyto výprodeje děláme opravdu hodně často na Aukru.. i díky nim naši klienti v posledních letech odprodali nepotřebné sklady za odhadem asi 150.000 kč.