AVL68 píše:Funkce Stažený příhoz a Nedokončené aukce by vás nezatěžovala. Systém by je generoval automaticky při podání žádosti o zrušení příhozu (požaduje kupující a případně vyhoví prodejce), nebo při předčasném ukončení aukce (jednostranná akce prodejce). Každé takové zrušení příhozu nebo zrušení aukce bylo možné doplnit zdůvodněním (v podstatě taky komentář) obou zúčastněných stran. Je to podobné, jako když se po řádném ukončení aukce "vygeneruje" možnost dát "klasický" komentář.
Jo to by byla dokonalost sama, tzv. bezúdržbový system do kterého není potřeba zasahovat, zdůvodnění zrušení příhozu bych ponechal pouze u prodejce pokud z jakéhokoliv důvodu bude rušit příhozy kupujících.
Plus bych rozlišoval na:
Stažený příhoz ..... příhoz stáhl kupující ... automatická poznámka u aukce "Kupující stáhl svůj příhoz" .... samozřejmě na stejnou nebo opakovanou aukci už tento kupující nemůže přihodit, system mu to nedovolí.
Zrušený příhoz ..... příhoz zrušil prodejce ... nutnost zdůvodnění, při řešení které jsem popsal v předešlém příspěvku, pak zdůvodnění, že o zrušení požádal kupující nepřichází v úvahu. Samozřejmě zde mohou všichni kupující opět přihazovat, pokud by aukce pokračovala, byla vystavena znovu nebo zopakována. Nemožnost opětovného přihození nechtěného uživatele by byla ošetřena tak jako dosud, soukromým blacklistem uživatele.
Toto by samozřejmě platilo jen u klasických aukcí. U kup ted to nepřichází v úvahu.