Auktiva.cz Můj účet Prodat Uživatelé Nápověda

poštovné v aukci

Potřebujete pomoci, poradit,..? Nebojte se zeptat.

poštovné v aukci

Příspěvekod chicmoda » 21 čer 2011 11:03

dobrý den jsem nováček prosím jak zadat poštovné aby se zobrazilo i na aukci ,,cena vč. poštovného ,, ??? děkuji moc r.
chicmoda

Re: poštovné v aukci

Příspěvekod Vratislav16 » 21 čer 2011 11:38

Jednoduché== v okně navádění aukce si najděte na př. DOPORUČENÁ ZÁSILKA = vlevo do čtverečku klepněte= vznikne tam zelený háček + vpravo do obdelníčku ( je tam 0 ) klepněte = 0 zmizí a vepište Vámi požadovanou částku a pokračujete dále :lol:
Vratislav16

Příspěvekod auktiva » 21 čer 2011 12:04

Pana Vratislava asi zaměstnáme na zákaznické podpoře. Prodal toho tu tolik, že to zná líp jak my.

Jinak chicmoda nejspíše myslela výpis aukcí. Problém je, že výpis je vždy pro nějaké nastavení (například pro doporučenou zásilku). Pokud ji nenabízíte, bude v kolonce (s poštovným), že poštovné není uvedeno.
Obrázek
auktiva

Příspěvekod Vratislav16 » 21 čer 2011 12:15

díky za poklonu= již jsem soukromě v kontaktu s chicmodou = jedná se opravdu o problém . Kdo chce přenést obrázek z fotoaparátu, jež má minimálně 1Mega, musí jej upravit pomocí programku PHOTO FILTRE NA POŽADOVANÉ PARAMETRY( mám 67r a také jsem toto zvládl ,pomocí rad dobrých přátel a hokuspokus). Také i do popisu pomocí HTML jsem zvládl. Ono my češi
jsme zvyklí z minula, že nám pořád někdo zametá "cestičku".
Vratislav16

Příspěvekod auktiva » 21 čer 2011 12:24

Bohužel problémů s velikostí je více. Můžeme povolit nahrání obrázků třeba 1MB ale větší opravdu ne. Znatelně to zatěžuje server. Víme že je to pro Vás obtěžující a pokusíme se s tím něco udělat.
Obrázek
auktiva

Příspěvekod chicmoda » 21 čer 2011 12:28