Já bych to srovnal s městem,
Auktiva je takové malé 5tisícové městečko a z toho je ještě dejme tomu tak 50% prodavajicich a 50% kupujících.
A teď mi řekněte kolik asi z těch 2500 lidiček bude chtít specifické díly pro notebooky dell, kolik z těch 2500 má vůbec DELL natož aby na něj ještě něco potřebovali.
8 prodaných aukcí je úspěch vzhledem k poměru počtu uživatelů.
A tak je to se všemi komoditami, na daný počet uživatelů je velice omezený počet zájemců o daný konkrétní předmět.
Aby se to úspěšně mohlo začít lámat ve prospěch většího množství prodejů, musí být uživatelů alespoň desetkrát více ... a pro fungování pro prodej cehokoliv s šancí na prodej do měsíce minimálně 100x více uživatelů.
Já osobně oslovil 1300 lidí emailem, pokud budu brát za uspěch 1% , je to pouze cca 130 nových uživatelů na auktivě. To jest i když bude osloveno 100 000 lidí, bude přírůstek pouze 1 000 lidí, ale procento přírůstku uživatelů se dá výrazně přiklonit ve prospěch autivy tím, že ti co sem přijdou si budou mít z čeho vybírat i v případě že zrovna ted momentálně nic nekoupí, protože nic nepotřebují, ale stačí když si v duchu řeknou, jo tady je výběr, sem se ještě podívám.
