Auktiva.cz Můj účet Prodat Uživatelé Nápověda

Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Pojďte si povídat...

Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod CrayXMP » 06 úno 2012 19:25

Tak tohle mi dneska přistálo v mailboxu (náš e-shop).. když jsem konečně dokoulel očima a zalapal po dechu, tak jsem nevěřil vlastním očím. Jak byste na tento email reagovali vy - tedy pokud VUUUUBEC reagovali.


Dobrý den,
Z vaší objednávky máme v tuto chvíli skladem pouze přední LCD bezel pro Latitude D630. Ostatní dva díly jsou pouze na objednávku s dodací dobou 3-4 týdny. Všechny díly jsou pochopitelně zcela nové.


To mám z vás radost!!! Proč tedy máte označeno sklade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Víte že je to nezákonné, uvádět klamavou inzerci, hlavně mne ušetřte hloupých výmluv . Okamžitě pošlete ten rámeček at to tu mám do 24 hodin! jinak vám nechám zaplatit škody které mi vznikají!!! vaší inzercí-Vše skladem!!!!!!!!!!!! Nechápu proč vše musí trvat celí měsíc, tady v Čechách se sere lidem na hlavu hned a peníze chce každý taky hned, ovšem tvrdit že máte to co nabízíte skladem!! je fakt drzost nad míru!!! V naší zemi, lidi tímto přístupem, platí vysoké pokuty, proto si dávají sakra pozor co plácají na svých stránkách o prodeji. o ostatní nemám zájem. Amélie
PS: co mám říci lidem co si to objednali a já jim udělala objednávku k servisu a datu vámi dodání!!!! Vše skladem do tří dnů!!!!!!! Do prdele zkurvený


:o :o
CrayXMP


 
Příspěvky: 410
Registrován: 08 črc 2011 21:15

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod CrayXMP » 06 úno 2012 19:31

Dotyčný je navíc opravdový inteligent, o čemž svědčí následující citace:

"PS. But jsou nové!!! Nebo použité, co je to zcela !!!!
To mohu říci zákazníkovy .Opravený počítač funguje z cela na 100%..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

- no diskutuje s někým, kdo tvrdí že ZCELA nové není ANI nové.. ANI POUZITE.. :DDDD
CrayXMP


 
Příspěvky: 410
Registrován: 08 črc 2011 21:15

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod drndula » 06 úno 2012 19:45

No, Z CELA bych také nevěděla, co je. :D
Uživatelský avatar
drndula


 
Příspěvky: 118
Registrován: 02 črc 2011 14:57

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod AVL68 » 06 úno 2012 20:24

Podle mě, by odpověď měla být stručná, k věci a měla by zůstat slušná. Nesnížit se na stejnou pokleslou úroveň. ;) Jen zopakovat fakta a dost. Tipuji, že s tímto zákazníkem věcná debata není možná. Šlo by jen o ztrátu času a vykoledování si dalších nadávek. Prostě krátce znovu vysvětlit situaci a zeptat se, zda na objednávce trvá. Pokud ve vzteku řekne ne, ihned vrátit peníze a rozloučit se.

Dotaz: Když máte u zboží uvedeno na skladě, lze z tohoto údaje usoudit kolik kusů na tom skladě máte? Nebo jde jen o "všeobecnou" informaci znamenající něco ve smyslu - minimálně jeden kus ve skladě najdeme. :?:
AVL68


 
Příspěvky: 525
Registrován: 22 kvě 2011 21:54

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod drndula » 06 úno 2012 20:29

Mám pocit, že si ještě užijí hodně vulgarit. :(
Uživatelský avatar
drndula


 
Příspěvky: 118
Registrován: 02 črc 2011 14:57

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod ancovicka-nails » 06 úno 2012 20:39

no mě tuhle přišel na e-shop od zákaznice podobný mail, sice ne vulgární, ale hrubkama se to jen hemžilo, to si člověk říká jestli má na to vůbec odpovídat, poslat jim kopii s vyznačením chyb jako ve škole nebo jim napsat, že mě jejich hrubky uráží :lol:
ancovicka-nails


 
Příspěvky: 299
Registrován: 10 dub 2011 01:11

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod CrayXMP » 06 úno 2012 20:52

AVL68 píše:Podle mě, by odpověď měla být stručná, k věci a měla by zůstat slušná. Nesnížit se na stejnou pokleslou úroveň. ;) Jen zopakovat fakta a dost. Tipuji, že s tímto zákazníkem věcná debata není možná. Šlo by jen o ztrátu času a vykoledování si dalších nadávek. Prostě krátce znovu vysvětlit situaci a zeptat se, zda na objednávce trvá. Pokud ve vzteku řekne ne, ihned vrátit peníze a rozloučit se.

Dotaz: Když máte u zboží uvedeno na skladě, lze z tohoto údaje usoudit kolik kusů na tom skladě máte? Nebo jde jen o "všeobecnou" informaci znamenající něco ve smyslu - minimálně jeden kus ve skladě najdeme. :?:



no ale to je právě to, že ten dotyčný je naprostý pomatec.. my nikde nemáme uvedeno zda zboží je či v jaké počtu skladem (softwarové řešení daného eshopu to neumožnuje). A pochopitelně pokaždé stahovat / vystavovat mezi 1200 položkami nemá smysl. Většina lidí zkrátka pochopí, že něco doprodáte a chvíli to trvá, než se nová objednávka naskladní.

jsem mu nakonec poslal odpověd:

"Pokud svým zákazníkům zašlete svou neskutečně sprostou a vulgární odpověd, tak se nebojte, že si od vás ještě někdy něco objednají"

s pozdravem
CrayXMP


 
Příspěvky: 410
Registrován: 08 črc 2011 21:15

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod CrayXMP » 06 úno 2012 20:54

Doplnění: už v původní zaslané objednávce si dotyčný neodepřel následující poznámku:


Poslat poštou .může přebrat Dobai Stanislav, Veronika Dyntarová-Nutné!!!! Hlavně poslat a zavolat, nebo odeslat email, že to je. Pokud bude ojednávka poškozená, odstoupím od kupní smlouvy s náhradou v celkové ceně k vymoci se nákladům k reklamaci. Všude píšete- Nepoškozené a bez jedíného škrábance!!!


s takovým "zákazníkem" pochopitelně nikdo nemá chut obchodovat, když vám hned apriori vyhrožuje
CrayXMP


 
Příspěvky: 410
Registrován: 08 črc 2011 21:15

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod drndula » 06 úno 2012 20:56

Mám trénink z Aukra ničemu se moc nedivím, ale tohle je tedy síla. Doufám, že zde uveřejníte pozdější konverzaci. :D
Uživatelský avatar
drndula


 
Příspěvky: 118
Registrován: 02 črc 2011 14:57

Re: Vulgární zákazník - jak byste reagovali?

Příspěvekod CrayXMP » 06 úno 2012 21:13

drndula píše:Mám trénink z Aukra ničemu se moc nedivím, ale tohle je tedy síla. Doufám, že zde uveřejníte pozdější konverzaci. :D



to už asi nebude, takového xindly fakt nepotřebujeme, takže jsem přidal na náš mail server jeho email do blacklistu. snad nebude psát z nějakého jiného.
CrayXMP


 
Příspěvky: 410
Registrován: 08 črc 2011 21:15

Další

Zpět na Kecárna

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron