auktiva píše:Pokud jste si přečetl podmínky ověření účtu (a ty jste zajisté četl než jste zmáčkl tlačítko pro žádost) a zažádal jste, vše se Vám ukázalo. Pokud lidé nečtou ani zásadní informace, pak již nevíme jak jim to vysvětlit.
Musíme opravdu odesílat email o každé věci kterou se nikdo ani neráčil přečíst??
Víte.. svým způsobem máte samozřejmě pravdu.. na druhou stranu sami víte, že v podstatě "většinu svého celodenního businessu" strávíte v emailech. A tak to mají ale prakticky všichni obchodníci - jejich krédo je "co není v emailu, to neexistuje" - není to z toho důvodu, že by byli snad líní, ale zkrátka už nestíhají v každodenním koloritu nově doručených 120+ email zpráv sledovat a PAMATOVAT si ještě věci kolem. U příchozích emailů si např. v Outlooku (jistě nejrozšířenější email client) mohou nastavit nejenom různé příznaky zprávy, ale také "datum splnění" a pak mohou věc svým způsobem "pustit z hlavy", neboť jim vyskočí připomínací okno..
a to je přesně ten rozdíl ve vašem náhledu na situaci a mém (a možná i dalších). Já si nemůžu nastavit REMINDER na nějaký "vzkaz" na vašem portále - vy nedostanete peníze (protože já zkrátka zapomenu "na něco" na "nějakém serveru") a pak se celý řetězec událostí dostane až sem. takže takový email by tu situaci mohl opravdu vyřešit.