Auktiva.cz Můj účet Prodat Uživatelé Nápověda

reklamace od kupujícího

Našli jste chybu?

Re: reklamace od kupujícího

Příspěvekod zdedoalt » 20 zář 2010 18:03

Dík funguje , už nemusím prohledávat 4000 položek, pokud to bude takhle fungovat filtr není bezpodmínečně nutný
zdedoalt


 
Příspěvky: 149
Registrován: 20 kvě 2010 17:51

Re: reklamace od kupujícího

Příspěvekod zdedoalt » 20 zář 2010 19:12

ty zmíněné nabídky byly dle emailu ukončené prodejem ,ale na přehledu prodaných položek se neobjevily
zdedoalt


 
Příspěvky: 149
Registrován: 20 kvě 2010 17:51

Re: reklamace od kupujícího

Příspěvekod auktiva » 20 zář 2010 23:27

Omlouváme se za zpoždění, vše by již mělo být na svém místě.

Filtr jsem zamýšlel třeba pro aukce, které ještě mají nevyřízené nabídky, určitě by se hodil.
Obrázek
Uživatelský avatar
auktiva


 
Příspěvky: 1443
Registrován: 12 říj 2009 16:23

Re: reklamace od kupujícího

Příspěvekod zdedoalt » 21 zář 2010 03:49

takhle asi ano, jěště jednu radu , když chystám kupujícímu zásilku potřebuji si poznačit co jsem již nachystal. Používal jsem zaškrtavací pole vlevo, bohužel není trvalé , stačí otevřít položku a vše je pryč . neni možno přidat navic políčko s funkci ano/ne ? při větším počtu položek je to nutné.
zdedoalt


 
Příspěvky: 149
Registrován: 20 kvě 2010 17:51

Re: reklamace od kupujícího

Příspěvekod auktiva » 21 zář 2010 07:18

Dobrý den,
máme v plánu přidat formulář "odesláno", kde by se vyplnilo kdy byla zásilka odeslána, případně třeba číslo zásilky. Můžeme přidat nějaký mezistav
Obrázek
Uživatelský avatar
auktiva


 
Příspěvky: 1443
Registrován: 12 říj 2009 16:23

Re: reklamace od kupujícího

Příspěvekod zdedoalt » 21 zář 2010 10:18

super , to je to co se mi líbí.
zdedoalt


 
Příspěvky: 149
Registrován: 20 kvě 2010 17:51

Re: reklamace od kupujícího

Příspěvekod zdedoalt » 24 zář 2010 10:43

Vaše řešeni je dobré ,jsem za ně rád, ale asi jsme si úplně nerozuměli. To so navrhujete se týká vyúčtované zásilky , ale mi jde o kompletaci nabídky . když jsem v minulosti vydával i přes 200 položek do jedné zásilky tak bych to dnes udělal s velkými obtížemi. Na vyfiltrovaném seznamu položek jsem používal zaškrtavací políčko na levé straně,zůstavalo zaškrtnuté ikdyž jsem rozkliknul položku pro detaily . Nyní po návratu z položky políčka se vynulují, když je to u 150 položky tak můžete, pokud máte dobré nervy začít znovu kontrolovat zda je vše nachystáno.
zdedoalt


 
Příspěvky: 149
Registrován: 20 kvě 2010 17:51

Re: reklamace od kupujícího

Příspěvekod auktiva » 24 zář 2010 11:32

Dobrý den,
na řešení se ještě pracuje, ale bude vypadat asi takhle:

Vedle zaškrtávacího políčka se objeví roletka, ve kterém budete moci měnit stav zásilky: žádný, čekání na platbu, platba přijata, příprava zásilky, odesláno (něco jako u obchodu). Jakmile si změníte stav, tak se vám uloží a uvidí ho protistrana. Dokonce jsme uvažovali, že jednotlivé stavy budou mít jiné podbarvení kvůli přehlednosti a budete si je moci vyfiltrovat.

No a pak již je Váš problém vyřešen. Navíc druhá strana by status viděla a mohla by se podle toho zařídit
Obrázek
Uživatelský avatar
auktiva


 
Příspěvky: 1443
Registrován: 12 říj 2009 16:23

Re: reklamace od kupujícího

Příspěvekod zdedoalt » 24 zář 2010 11:52

To co uvádíte se týká přehledu vyúčtování ? neboli faktůr , pak u faktury potřebuji znát kdy jsem dostal platbu,,kdy jsem a jakým způsobem odeslal zásilku , ale u položky faktury stačí příznak ano/ne. tam by to bylo zbytečné. Líbil se mi systém "Manažera prodeje " u Aukra . pokud můžete vemte si inspiraci. Byla to placená nadstardantní funkce ale stálo to za těch pár korun ročně.
zdedoalt


 
Příspěvky: 149
Registrován: 20 kvě 2010 17:51

Re: reklamace od kupujícího

Příspěvekod auktiva » 24 zář 2010 14:02

Toto se jedná kompletního přehledu prodaných položek, ale u fakturace můžeme udělat něco podobného.

Když tak nad tim uvažuji, tak Váš problém by prozatím vyřešilo, kdyb se aukce otevíraly v novém okně, zkusíme to přidat co nejrychleji :D
Obrázek
Uživatelský avatar
auktiva


 
Příspěvky: 1443
Registrován: 12 říj 2009 16:23

PředchozíDalší

Zpět na Připomínky, hlášení chyb

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron