Jinak důvody nízké návštěvnosti či prodejů , shlédnutí ,sledování a kdo ví co kdo ještě sleduje či porovnává jsou velmi prozaické a stačí na ně malá násobilka. Neberu v potaz rozdílnost kategorii a zaměření registrovaných uživatelů. Pouze metoda výpočtu hrubou silou.
Aukro = cca 600 000 aktivních uživatelů (kupujících)
prodávám např. telefon, (typ,model,cena,stav) dejme tomu, že podobný model má v plánu koupit 0,001% (skutečnost je ještě menší) kupujících na serveru v průběhu půl roku, z toho nám vyleze že Aukro je schopno vygenerovat v ideálním případě 25 uživatelů týdně, akceptujících nabídku prodejce, z nichž v závislosti na stavu a ceně pak 1/5 až 1/3 přihodí.
Auktiva = cca 5000 aktivních uživatelů (všech)
ty samé počty říkají, že Auktiva je v současné době schopná vygenerovat 0,2083333 uživatele týdně ze všech uživatelů, to je celých 5 zájemců za půl roku.
Jsou servery, kde je ještě více uživatelů, než zde a jsou na tom hůře. Pokud má někdo představu že vystaví a celý internet se slétne aby nakoupil je vedle, i kdyby byla reklama na každém rohu bude trvat minimálně půl roku až rok než by se počet uživatelů zvedl na konkurence schopnou úroveň a cena za reklamu by byla bohužel sebevraždou. Z těch xxx tisíc reklamou nahnaných uživatelů by bylo vysoké procento stacionárních neživých účtů, daleko více jich lze získat aktivním přístupem samotných prodejců a podruhé takto získaní uživatelé jsou cennější pro to, že jsou v daleko vyšší míře aktivní ať už jako kupující tak prodejci.