www.pojezdy.eu píše:Diablo: Ale proc ma za neschopnost a aroganci Aukra trpet vyherce aukce, ktery mnohdy ani netusi ze s PayU muze byt nejaky problem? Tim se problem preci nevyresi, neni jednodussi si ty penize prevest k sobe, kdyz uz na PayU uctu jednou jsou? Dosahnete tim jedine toho, ze priste pujde jinam, nebo vam uz nezaplati radeji vubec... Dle fora to prodejci kteri PayU z nejakeho duvodu nemaji radi resi slusnou zadosti v aukci - ve stylu "preferujeme platbu na ucet, protoze je pro nas jednoduseji zpracovatelna" a udajne to funguje, ale delat zbytecne naschvaly?
Zapomináte na jednu věc, někdo si je z Pay-U není schopen převést na žádný účet, protože jej třeba ani nemá a složenka mu pak třeba sebere i to málo co za předmět v aukci dostal, nebavíme se o velkoprodejcích, ale o uživatelích co prodají měsíčně 1-2 předměty.
A opravdu mě dojímají různé argumentace typu o poškození kupujícího, je snad nepsaným pravidlem, že nejdříve si s prodejcem dohodnu podmínky a pak teprve platím. Nebo snad má kupující smluvní vztah s aukrem? Pokud ano nechť mu tedy aukro dodá co si u něj kupující zakoupil, aaa copak to nebylo aukra co si kupující koupil, tak jakto že peníze šli na účet aukra!? Ostatně nikdy nelze paušalizovat na všechny uživatele, navíc jsou tam i prodejci reglí na českym aukru kteří jsou v zahraničí a pro ně nepřipadá převod peněz z Pay-U na účet nebo odeslání složenkou vůbec v úvahu jelikož nemají účet v czk, to že si nechávají zaplatit jiným způsobem(jiným platebním kanálem, nebo i konkrétním bankovním převodem třeba na slovensko u stejného účtu ČSOB). Prostě nejde to dělat způsobem jakým to aukro dělá a spousta uživatelů aby nepřišla k finanční újmě nebo aby nakonec ještě nedoplácela za to že něco prodala prostě Pay-U použít nemůže, a proto musejí mít možnost vrátit peníze kupujícímu. Jinak to ani nelze.