Tak mě tak napadlo.. je nás tu již hodně prodejců, kteří ročně prodávají v XXXXXX místných částkách. Určitě velká část tak učinila a doufá, že z Auktivy se stane v nějakém dohledném okamžiku nepřehlédnutelná konkurence Aukra. Administrátoři Auktivy dělají, co mohou, ve vylepšování systému a z realistického pohledu určitě po nich nemůžeme očekávat stejně masivní investice do marketingu, jako Aukro.
no a ted k nápadu. V minulosti jsme jako společnost využili několikrát služeb LEGALNIHO rozesílání obchodních emailů (kterým každý říká "spam"). Základní "háček" spočívá v tom, že společnost www.admass.cz má nejenom souhlas všech svých odběratelů, že musí přijmout KAZDY a JAKYKOLIV email z její strany doručení, ale také si ho musí OTEVRIT (= přečíst, ale pochopitelně je možné z technického pohledu říci pouze otevřít a hned smazat). Tito klienti jsou motivováni ze strany ADMASS učitou drobnou částkou za každý otevřený email či co, a pokud jich otevřou měsíčně stovky, tak jim to např. sníží náklady na internetové připojení apod.
No.. a ADMASS nabízí zacílení reklamy mnoha způsoby: dle věku příjemce, regionu, zálib atd.. nebo velkou akci poslat email všem (tj 130.000+ soukromých osob v CR) za cenu cca 10.000 Kč. Ted mají akci, že za částku 13.000 Kč dokonce udělaji akci 2x během 4-6 týdnů.
plán by byl.. kdybychom se např. deset prodejců domluvili na "sharování nákladů" (tedy každý jednu desetinu), tak bychom mohli do daného HTML emailu každý včlenit jednu svou aukci dle výběru (celkem tedy 10 kvalitních a atraktivních aukcí s přímými prokliky) a doufat, že by to mohlo oslovit nové potenciální kupující na Auktivě.. Ta částka cca 1000 Kč na hlavu je pro velkoprodejce prakticky zanedbatelná - ale může přinést dlouhodobé efekty nám všem.. a když to nevyjde.. tak přeci jen jsme tolik netratili.
V zájmu transparentnosti, pokud by s tím Auktiva souhlasila, by ona mohla od nás "vysbírat příspěvky" a následně rozeslání objednat.
jaké máto na to názory?