od vpdiablo » 15 úno 2012 00:27
a co jste pro to udělal, aby zde nakoupil i někdo u vás zde, co jste udělal proto, aby se zde objevilo více nových uživatelů ?
i kdybych počítal pouze jednoho člověka, který by mohl mít zájem koupit nějakou vaši knihu, ze všech registrovaných aktivních uživatelů zde ...... to jest třeba 600 000(aukro) děleno 5550(auktiva) lidmi, tak to je poměr 108:1 , na aukru se najde 108 lidi a zde pouze jeden, takže porovnávání úspěšnosti prodeje během 14 dní je jaksi zcestné. Což znamená že pro prodej jedné knihy zde potřebujete v současné době minimálně 42 dní.
Takže otázka spíše zní ... s jakou že to vidinou prodeje jste šel na auktivu ???
A co se týká reklamy, k čemu by byla ??? vždyť tu nikdo pořádně ze spotřebního zboží nic nenabízí, taková reklama by byla vysoce kontraproduktivní, jednou by sem koukli a s poznámkou tady neni co koupit by odešli, akorát by Auktiva vyhodila desítky milionů aby ukojila ega prodejců kteří si myslí že to reklama spasí. Dokud tu nebude nabídka je reklama přepych který si Auktiva nemůže dovolit.
Ostatně vydělte si 5 000 000 počtem uživatelů zde, a hned vám vyjde zajímavé čísílko kolik by musel každý uživatel auktivě zaplatit aby pokryl pouze náklady této jednorázové celostátní reklamy(a to by nebyla nic moc). Vychází to cirka na 900 kč na každého registrovaného uživatele Auktivy.
A ještě k tomu zažitému serveru, pamatuji si ještě dobu kdy aukro bylo akorát tak přicmrndávačem největšího českého serveru Aukce.cz a kdyby na něm tak brzy nezkoušeli zavést poplatky, nestalo by se aukro nikdy největším aukčním portálem. Navíc aukro začínalo úplně stejně jako ted Auktiva, jen v té době neexistovali rádoby velkoprodejci, co akorát umí říkat jak něco nejde, než aby udělali něco pro to aby to šlo.
Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody.