Způsoby platby |
Hotově při předání |
Bankovním převodem |
Poštovné & Dodání | |
Osobní předání | 0 Kč |
Doporučená zásilka | 149 Kč |
Mezinárodní |
Doplňující informace |
Připsání peněz na účet - oznámím a do 2 pracovních dnů odesílám zásilku se zbožím a také to oznámím. Doporučený dopis za 95 Kč. Při koupi více aukcí počítám poštovné do 5000 Kč za 149 Kč a nad 5000 Kč za 179 Kč. |
Podmínky prodejce
Jsem sběratel železničních modelů a dalších věcí, které se železnicí souvisí. Mé aukce se řídí následujícími pravidly: Po připsání peněz na účet oznámím to, do 2 pracovních dnů odesílám zboží na adresu uvedenou na aukci a také to oznámím. Vy po převzetí a prohlédnutí zboží napište hodnocení, já budu hodnotit následně.
4osý osob. kombinov.vůz zelený/krémový REKO -DR -TILLIG *28
Sběratelský model 4osého osobního kombinovaného vozu - osobní + služební oddíly typu REKO provedení BDghswe, DR, 2 třída, epocha IV, karosérie stříkaná v úrovni oken krémovou a pod okny zelenou i na rámu, čela celá stříkaná zelenou, logo DR tištěné bílou uprostřed pod okny na zeleném podkladu, čísla třídy tištěna černou u dveří na krémovém podkladu, číslo vozu a popisy tištěny bílou na zeleném podkladu, bez směrové cedule, střecha hladká s ventilacemi stříkaná tmavou okrovou, rámy oken v rozích kulaté, v oknech umělohmotný propracovaný výlisek se zvýrazněnou horní vyklápěcí částí stříbrnou, spodek vozu umělohmotný černý zaklapávací, 2osé podvozky umělohmotné černé, brzdová soustava součástí podvozku. Výrobcem Tillig od roku 1995, kat. č. 13602. Výměnná spřáhla typu BTTB černá a kovová dvojkolí černěná pro odběr proudu pro osvětlení vozu. Po zakoupení byl model odložen do vitríny a neježděn, je dlouho neježděn. Bez originální krabičky.
Číslo 28.
NA MODELY TT + DÍLY A DALŠÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ BYLA POSKYTNUTA OPĚT DALŠÍ MIMOŘÁDNÁ SLEVA cca 10%!!! PŘI KOUPI 10 AUKCÍ BUDE NEJLEVNĚJŠÍ AUKCE ZA POLOVIČNÍ CENU!!! PŘI KOUPI VÍCE JAK 25 AUKCÍ BUDE SLEVA 20%!!!
PŘI KOUPI ÚPLNĚ VŠECH AUKCÍ BUDE SLEVA 50%!!!
![]() ![]() ![]() |
Uživatel | Velikost příhozu | Datum |